vaveyla__ Kızlar emzikte 6-12 ay olanı mı aldınız ? Biz daha 0-6 ay arası emziği kullanıyoruz Numara büyütmek şart mı sizce ?
fraubi vaveyla__ Bizimki de 7,5 aylık ve hala 0-6 ay olanı kullanıyoruz.Çünkü diğeri çok büyük geldi ağzında durmuyor.