Alarm felan duymamışım. Halbuki tıka uyanırım. Çok uykusuz kalmışım. Eşimde öyle. Gecenin 2 sinde komşumuz aradı bir şeye ihtiyacı varmış. O aramasa uyanmayacağız. Bir de bizim alarmlar orman sesi kuş sesi. Diğer alarmlar olunca ben çok panik yapıyorum. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor demem o ki, 5 saat çok uzun bir saat mi?