Bence olağan ki zaten normalde de adet gecikebilir 7 güne kadar normal sayılıyor. Bende aynısını bu ay yaşadım, spiral var bende de normalde çarşamba günü olmam lazımdı 2 gün öncesinden küçük bir leke geldi olacağım dedim çarşamba oldu yok, perşembe oldu yok, cuma oldu yok ama o lekeden sonra tek bir leke daha görmedim, ödüm koptu doktora gittim hemen spiral mi kaydı da hamile kaldım mı acaba diye ama çok şükür derken cuma akşam döngü başladı 🙏🏻 doktorda spiral duruyor ama yinede hcg testi yapalım deyip kan alınca çok stres yaşadım da çok şükür öyle bir şey değilmiş.