Merhabalar kızım 2 yaş 3 aylık 1 yaşından beri aynı kreşte ağlama krizleri hep vardı sonradan kreşte ıssırma eylemi gerçekleştirmeye başladı sürekli konuştuk pul biber bile sürdük ama hala devam ediyor kreş sanki bizim suçumuz gibi davranıyor ama elimizden geleni daha fazlasını yaptık şu an kızım da bizde hiç değiliz kreşi değiştirmek çare olur mu bilmiyorum çocuk psikolojisi okumuş birisi yada bu durumda deneyimi olan birisi varsa yazabilir mi