simseklivekalpli 1.5 ay önce kan vermişti kızım şimdi böyle bir şey eklenmiş ama sonuç çıkmış mıdır ona göre randevu alsam?
Sese simseklivekalpli bizde test vermiştik adana yenişehir hastanesinde. Bizede sms demişlerdi ama ben sürekli aradım tıbbi genetik bölümünü 3 güne bir kontrol ettim. Sonuçlar çıktı demişlerdi randevu almadan gittim sonuç temizdi. Hatta emin olmak için doktorla bile görüştüm. Siz ne için test vermiştiniz? İnşallah hayırla sonuçlanır ❤
simseklivekalpli Aysenur2019- 1.5 2 ay demişlerdi . 23 Ağustos’ta verdik zaten kanı. tetkik kısmı yoktu yeni eklenmiş bu kisim.
Aysenur2019- Tek bi deger mi bkıldı bilmediğim için bişey diyemeyeceğim ama söykedikleri süreyi gectiyse randevu alıp gidin bence
simseklivekalpli Aysenur2019- genetik için kan aldılar dış lab gitti sonuç zaten enabizda gözükmez demişlerdi ama şimdi sonuç çıktığı için mi böyle bilemedim ben de 2 vesait yere boşa gitmek istemiyorum
Xbirisiiiiiii Biz de gen testi vermiştik bu şekilde e nabıza düştüğünde sonuç çıkmış oluyor gidip bakabilirsiniz
simseklivekalpli Xbirisiiiiiii vallahi Allah razı olsun ya. Peki sonucu isteyince elimize kağıdı veriyorlar dimi? Sms gelmedi çünkü hep sms demişlerdi o yüzden emin olamadım ben de.
Xbirisiiiiiii ibii e nabızda bu fotoğraftaki gibi görünüyor sonuçlar için hastahanenin tıbbi genetik bölümünden raporu elden almalısınız. Sonuçları girmiyorlar e nabıza
simseklivekalpli pearlmomy sordum da gelip öğrenirsiniz dediler ya 🙄 teşekkür ederim ben yarına alayım randevu çocuğu götürmeyeceğim zaten
simseklivekalpli Sese teşekkür ederim. Killanma mevcut yalancı erken ergenlik diye geçiyor ancak hormonlar temiz, bu sebeple endokrin sevk etti bakalım insaAllah hayırlı bir sonuç alırız. 🌺 Siz ne için test vermiştiniz?