16 aylık kızım var. Dün akşam 1 buçuk saat içinde 6 kez kustu. Hemen acile götürdük doktor mide bulantısı ve kusma için fitil verdi. İdrar tahlili verdik +1 enfeksiyon çıktı. Doktor 1 derecesinde hemen antibiyotik başlamıyoruz gerek yok, siz evde gözlemleyin bir iki gün ateşini kontrol edin dedi. Bir kaç gün sonra çocuk doktoruna gösterin kültür isterler dedi.Ateşimiz hiç çıkmadı. İshalimiz de yok. Bu saate kadar bir sorun da yoktu ama az önce bir kez kustu. Yemek yemek istemiyor. Sadece yarım kase çorba içebildi. Başına böyle bir şey gelen var mı neler yaptınız? Ne tür beslemeliyim hiç bilmiyorum