Arkadaşlar bebeğim 13 aylık tek göğüsten emziriyorum uzun süredir. Emzikte emiyor braktırmaya çalışıyorum. Öyle olunca memeye çok düştü diğerinden emmediği için eski haline döndü.ama bugün biraz sıktım süt geldi tadına baktım acımış sizce onu sağsam ara ara tatlılaşıp fazlalaşır mı ?başına gelen oldumu yada önceki çocuklarında tecrübe eden yazarsanız çok sevinirim.