Kursa kaydoldugumda hamileydim bittiğinde üç aylıktı bebeğim ilk hocam rezaletti kaldım sınavda çünkü bir şeyi anlatamamisti ikincide de tamamen panikten kaldım ağladım bayağı hahahah salakmiyim diye düşündüm sadece panik ve gebeyim ayrıca fazladan alınan her ders deneyim sakın üzülmeyin sevinin ve haliyle stres hamilelik vs ve son hocam kadındı sayesinde geçtim gerçekten hoca çok önemli buna dikkat edin gerekirse değiştirin ve sonrasında kocaman karnimla bindim arabaya e çok büyüyünce sürmedim tabiki risk olmasın diye.Aradan zaman geçince yapamazsın edemezsn dkkat et sesleri çoğaldı onları duyarsanız alisamazsiniz ben kulaklairmi tıkadım gidiyorum geliyorm tek başıma ve kimseyi takmayinca onlarda susup ikna oluyor korkmayin korkarsaniz bı halt öğrenilmiyor haberiniz olsun 😂ben hamileyken yaptıysam siz de her türlü yaparsınız yani.