Venus111 bende çarşamba gümü lekelenme şeklinde oldum sonraki gün sonra ki gün derken cuma günü tam anlamıyla kanamaya döndü bugünde bildiğin düşük yapıyormuş gibi pıhtılar attım doktoruma da söyledim. 10 gün bekleyelim eğer geçmezse spirali çıkaracağını söyledi çıkarmak istemiyorum ama spiral kanamaya neden olmuştur dedi bir korkuttu çıkarırsa korunamam korunamazsam ya bebek olursa olmaz olmaz bir olur abooowww sil baştan yaşa bakalım evrene mesajlar vermeyelim 😂