aylizinannesiiii Kızlar bizim buraya ne zaman kış gelecek diye bekliyorum evin içi 28 29 dışarısı 33 bilseydim gelmezdim diye ağlayacagim montlar çürüdü yatak altinda 😀 sizlerin oralarda nasıl
MiracAlpinveUmutunAnnesi aylizinannesiiii İstanbula da kış gelemyecek anlaşılan. Ekimin ortasında yanıyoruz ya.
mnkanne1 aylizinannesiiii güneş çok sıcak gölgeler yeni yeni eh işte kasımda bile kısa kollu giyeriz daha biz burada
MiracAlpinveUmutunAnnesi aylizinannesiiii Kız sıcak valla. Bugün öğlen oğlumu okula bıraktım yandım kavruldum
aylizinannesiiii mnkanne1 bizde akşam altıya kadar yanıyoruz yedi sekizden sonra uzun kolluğa geciyoruz tuhaf bir hava oldu
MiracAlpinveUmutunAnnesi aylizinannesiiii Valla sorma Allah günah yazmasın da hamile hamile sıcaklar çekilmiyor artık.😅
gezegenruhum aylizinannesiiii bizim burda hala denize giriyoruz klima hiç kapanmıyor gerisini sen düşün 😂
imeaeb aylizinannesiiii Bizim bura gün içinde 24-25 civarı gece 23 oluyor genel olarak son son sıcaklar var memlekette
minikpandam-_- aylizinannesiiii mont giyiyoruz ısıtıcı çalışıyor sürekli geceleri 2 3 derece oluyor bence geldi 🤣perşembe kar gösteriyor 😅😅