mutlul Arkadaşımla dondurma yemeye gittik kendi aldı ben alcaktım iki dakikalığına onun bebek arabasına koydum ama onun bebişi uyuyordu önüne kpyuverdim o ara kalkmış arkadaşımın çocuğu benimkinin saçına bir saldırdı çekti benimki bir ahladı içli içli çok içerli bir çocuktur zaten çok üzüldüm benimki on aylık onunki onüç sonra kucağıma aldım zor yatıştı göğsüme doğru bir yattı kapattı gözlerini ne su kabuk etti ne dondurma küstü bildiğin açmadı gözlerine kaldırmaya çalıştım öylece kapattı kendini çok korktum travma kalmış mıdır sonra eve geldik gülüştük falan iyi de üzüldüm yani öyle tepki vermesine sonuçta parkta olabilir kreşte olabilir böyle şeyler çokta dikkat ederdim ama oluvermiş sizce travma olmuş mudur o anki halini görseniz kendini kapatınışını değişik oldum bebişi böyle yapan anneler var mı
pasaklisinkukuli mutlul bana komik geliyor bh travma şeyleri ya iki brbek kavga etti saç çekti diye ne olacakmış
GezginPaNDa Hemen hee şeye çabucak tramva olmaz merak etmeyin. Tramva olması için duyguya uzun süre maruz kalması lazım.
mutlul GezginPaNDa rahatladım da bebeişim neden çok tepki verdi içine kapanıverdi o düşündürdü ben isterim ki dönsün o da vursun kendi hakkını kendi savunsun sürekli ben olamam ki yanında
mutlul nurkync resmen bana beni neden orda bıraktın der gibi verdiğim suyu falan almadı çocuğa annesine gülmedi tekrar oturtmaya çalıştık katiyen oturmadı o yere
mutlul pasaklisinkukuli inanın hiç önemsemedim ama beneğimin tepkisi çok fazlaydı hem çok korktu zaten korkak ve nazlı bir bebek gören prens diyor huyu o şekilde bağıran Çağıran yok yanında olsa da hemen korkar orda gözlerini kapattı baya bir öyle kabuğuna çekilmiş vaziyette durdu acaba dedim içine falan mı kapandı
[silindi] Travma böyle şeylerden olmaz her zaman rastlanmayan rastlanılması normal olmayan aşırı durumlarda olur. Çocuklar zaten birbirlerine hep yapıyor böyle şeyler
daha_ben_buyumemisken mutlul bence kesin olmuştur, arabalara karşı kendini güvensiz hissedip ehliyet alırken panik atağı gelir. Dondurmaya karşı da alerjik reaksiyon göstermesi çok muhtemel… Yuhhh keşke olmasaydı kadersiz yavrum benim