seyydamete Merhaba hanımlarrr. Sma confort ve sma optipro arasında ki farkı bilen var mı?? Hipp combiotic kullanıyorum değiştirsem mi acaba diye bi düşündüm
dertlikaval seyydamete sma confort gazlı bebekler için kilo alımı daha yavaş oluyor. Sma optipro normal Ben ilk 3 ay comfort sonra optiproya geçtim çok memnunum
Ucansupurge seyydamete comfort gazlı bebeklere göre deniliyor sanırım sindirimi daha kolay. 1 yaşından 2 yaşa kadar comfort kullandım ben
suheyla92 seyydamete bebeginiz hippten sonra confortu muhtemelen kabul etmez aci bir mama oldugunu duydum yorumlarina bakin isterseniz trendyoldan. Ben de ck mama arastirmistim 2 numara hipp organic combiotic’i sevmemistim çünkü cok kokuyordu. Evolvia aldim cok iyi zengin bir mama ama benim bebegime gelmedi kabiz yapti. Simdi bebelac gold aldim duzeldi
Rabiiul seyydamete sma comfort kullanıyorum aptamil çok gaz yaptı doktor önerisi ile comforta geçtim günde 2 kez veriyorumn
seyydamete dertlikaval benim de bebeğim 2 buçuk aylık ve su zamana kadar hipp kullandım. Yani 10a 15e yakın alttan gaz cıkarıyor o yüzden değiştirmek istemiştim
seyydamete dertlikaval birde bebeğiniz gazlımıydı? Gazlıysa eger gaz sorunu kaçıncı ayından sonra geçti
Ahmetenes1011 suheyla92 anne sütünden sonra da bu devam sütünü içer mi sizce meme reddi yaşıyorum 11 aylık sağdıgım da içiyor sağmak istemiyorum artık hangi devam sütünü kabul eder sizce
bsmnl seyydamete ben ilk ay optipro kullandım perişan olduk comfort a geçtik çok rahatız elhamdülillah sadece mama ile besleniyor
epitaph Ben yaklaşık 5 buçuk aydır hipp kullandım yavaştan sma 2 ye geçiyorum optipro. Hipp 1 nosunda nişasta yok diye tercih etmiştim ama devam sütlerinde varmış o yüzden. Tat olarak da çok farklı gelmedi geçişi yavaş yapıyorum ama