Duygu20 benimde göbeğim yaramı kapatıo hastaneden çıkarken sargı fln kalmadi cikardilar eve gidincede dus almami söyledi 1 ay boyunca hergunde batikonla pansuman yaptım antibiyotik fln vermisti bana yaranın olduğu yeri hep kuru yazında ter yapmaması için kuşak bahla dedi ilk dogumunda yapmamistm çünki bilmiodum yaram hep kizardi iltihap olmuştu 🙄