gubo bizimki de öyleydi asla sevmedi ağlama krizi geçirirdi oturunca, şimdi 2 yaşında haftada bir ayda bir bindiririrsem duruyor biraz ama daha sık bindirirsem yine ağlıyor. Çoğunlukla yürüyoruz beraber o da enerjisini atıyor. Uzak yerlere de arabayla