eminekmsr 1 ay 3 günlük bir bebeğim var 3 saatte bir emziriyordum bugün kontrole gittiğimde doktorum artık kendi acıktıkça ver dedi 7 saate kadar uyuyabilir uyanmazsa uyandırıp emzirmem gerekiyormuş doğru bişey mi yardım edin lütfen
defnemiraybebek eminekmsr evet doğru gece uyuduğun da elleme ben hep öyle yaptım ki zaten kızım da hep 2-3 saatte bir kalktı kendi
eminekmsr defnemiraybebek ben kontrolden gelince 1.30 da emzirdim hala uyanmadı nerdeyse 5 saat olacak zararı olur diye korkuyorum sadece geceleri mi yapılmalı sürekli mi
GezginPaNDa Doktor söylemiş doğru tabi . Sarılık riski geçtikten sonra 2 saat zorunlu değil zaten . Sizin bebis de 1aylik olmuş 7 saat rahat dayanır
eminekmsr GezginPaNDa m GezginPaNDa emme süresi 10 dakika bazen 20 dakika doktorun dediğini uygulamalı mıyım biraz tedirgin oldum 5 saat uyuyunca
seyma51 Sarılık riski ortadan kalkmış ve kilo alımı iyiyse doktorun dediğini uygulayın. Aç olan bebek uyumaz zaten. Herkese de anlatmayın nazar değer. Maşallah o uyurken sizde dinlenin en iyisi