defnemiraybebek 330 ben kızım için 3-4 takım koymuştum ama sadece 1 tane giydiridim kendim için de 2 takım koydum depend ve alt açma kullandım bebek için de kıyafet emzik biberon süt sağma makinesi koydum
gezegenruhum 330 ilk dogumunuz ise mutlaka göğüs ucu silikon alın. Kendiniz için iki gecelik Bebekleriniz için giyim, bez,emzik, zıbın,kundak, biberon Kendiniz için giyim ,atlet ,çorap ,tarak Şuan aklıma gelenler bunlar .
MnkKrtl 330 benim doğumum kışa geldiği için 2 pijama takımı koydum biri kısa biri uzun kolluydu uzun boy orkid almıştım depent almadım okadar kanamam olmadı zaten hastaneden verdiler terlik almıştım. Çocuk içinde bi hastane çıkışı koydum extra iki takım koydum zıbını eldiveni çorap tulum alt üst falan. Bez ıslak mendil pamuk bitane daha örtü koydum. Biberonda almıştım yanıma sütüm gelmezse beslemek için mama almamıştım ama hastaneden isteyince veriyolar. Zaten doğuma girmeden önce hastane çıkışını istiyolar ondada takımı örtüsü eldveni falan vardı bide bi paket mendil istiyolar ıslak mendil. Ertesi günde çıkışım oldu.
aycingozuacik Yani bebeğin kendi ihtiyaçlarına ek olarak çöp torbası ve depent almanızı öneririm duş alıcaksanız havlu pijama yada gecelik olucaksa muhakkak düğmeli olsun ama ilk başta gecelik çok kurtarıcı doktor kontrollerinde lavobo ihtiyacı için kolay oluyor ve çorapp ayaklarınız üşür mü bilemem ama ben nisanda doğum yaptım ayaklarım doğum sonrası çok üşümüştü kan kaybettiğimiz için heralde birde sütünüz gelmeme ihtimaline karşılık biberon ve sağım makinası alabilirsiniz ben göğüsümü elimle sıkınca damla damla geliyordu süt ama tüm gelen oymuş anlamadık 3 gün sütüm geldi zannettim gelmemişti sağım yaparak kanalları açmıştık bebişin çenesi kuvvetli değil diye
330 @"gezegenruhum göğüs ucu silikon ne için dır yara olur diye mi acaba onun için arkadaşım gümüş kapak önerdi çok tereddüttr kaldım ve aldım ama işe yarar mı bilemiycem
Mnli 330 gümüş kapak da alın plastik olan ucu boş olup sütü toplayanlar var ondan da alın bir noktadan sonra gümüş kapağın değmesine bile tahammül edemiyorsunuz ve süt akıyor
330 @"aycingozuacik ya herkes biberon koyuyormuş ama benim kayınvalidem biberona alışırsa çoçuk daha emmez koyulmiycak diyor napıcam bilemedim
MnkKrtl 330 benimkide laf yapmıştı ama iki gün sütüm gelmedi mecbur kullandım aç kalırsa sarılık olucaktı sonrasında geldi gayette emdi hatta arada sağıp biberonla verdiğimde oldu hiç sorun yaşamadım Allaha şükür 🙏🏻 silikon uç gögüs acımasın yada gögüs ucu olmayanlar kullanıyor genelde, gümüş kapakta gögüs yara oldğunda kullanıyosunuz iyi geliyor bende krem ve gümüş kapak bi arada kullanmıştım yara olduğunda
aycingozuacik 330 sütüm gelmediği günlerde mama biberonla verdim lansinoh yavaş akışlı uç ile sütüm gelince memeyi geri tutturttum istersebiz kaşık biberonda koyabilirsiniz
seyma51 Silikon uç çantaya koumanıza gerek yok. Onu bıraktırması da zor. Kaldı ki ihtiyacınız olursa dışardan birisi hemen alıp gelemez mi. Göğüs ucu kremi de koyabilirsiniz. Rezene çayı da koyabilirsiniz. Emzirme sütyeni koyun. Göğüs pompasına ihtiyacınız olursa evden getirebilecek birisi varsa çantaya koymayın derim. Normal biberon yerine anne sütü kaşığı (kaşık biberon da deniyor) ondan koyabilirsiniz
330 Gerçi ikiz gebelikte normali pek sunmaz doktor diye biliyorum ama sizin nasıl oldu doğumunuz hangisi daha zor veya kolay :)