Ben liseye kadar türkiye de okudum lise mezuniyeti sonrasında abd gittim. TOEFL sınavında gerekli skoru elde ettikten sonra the dental admission sınavını verip Newyork üni okudum, mezun olduktan sonra doctor of dental medicine klinik eğitimi alıp yüksek lisans eğitimine devam ettim national board dental examination sınavını verdim.
Şimdi çene cerrahıyım. Eşim de ortodontist ortak kliğinimiz var 32 yaşındayım bebeğim 1 buçuk aylık 🥰
Sizlerin de eğitim durumunuzu ve mesleğinizi merak ediyorum 🙂