Kızlar buraya çok post açtım ama hala beslenme düzeni oluşturamadım bebeğim için. İlk sütüm gelmedi mamaya başladık. 2 saate bir 30cc mama vermeye çalışıyorum çoğu zaman bitiremiyor. Sütüm biraz gelmeye başladı sık sık emziriyorum da. Verdiğim mama miktarı fazla mı acaba? Tek emzirmeye dönmek istiyorum ama bazen çığlığı basıyor kabul etmiyor mama veriyorum nasıl düzen yapıcam ya