Merhaba benim göğsümde fibroadenom var sürekli ağrı yapıyor 6 ayda 1 kontrol önermişti doktor kontrole 4 ay var ama ağrı fazla olduğu için endişeleniyorum son zamanlarda meme ucunu sıktığımda akıntı oluyor emzirmeyi bırakalı 1 yıl olacak aynı durumu yaşayan var mı