sevilfatih Arkadaşlar bebeğim ek gıdaya geçti hangi markanın organik ürünlerini tercih ediyorsunuz yardım lütfen
imeaeb sevilfatih Vitma en çok memnun kaldığım markadır. Bebeğimin marketi, og natural 👍🏻 Fenomenler genellikle makarna lütfen önerirler ben de aldım bir sorun yaşamadım ama bugün storyde gördüm içinden küçük böcek çıkmış videosu var zaten birkaç gün önce tarım bakanlığı da yabancı madde tespiti yapmıştı bir daha asla tercih etmeyeceğim bir marka
Zgea Makarna lütfen kullanıyorum çoğunlukla, tarhana olarak og natural kullanıyorum, beyorganik sebze çorbası da güzel.
sevilfatih imeaeb markarna lütfen bende duydum böcek çıkmış tercih etmeyeceğim bu markayı da ilk defa duydum ek gıdaya geçeceğim bu konuda tecrübesizim inşallah en iyisini bulurum bebeğim için