Kızım doğalı 24 gün oldu. Sarılık tehlikesini atlattıktan sonra yani yaklaşık bir 10 gündür filan saatlerce emiyo ve asla uyumuyor. Uyuyor 15 sonra tekrar uyanıyor. Ben kombine yani mama destekli bekliyorum çünkü henüz sütüm yetmiyor. Mamasız uyuyamıyor desem hayır hatta günde 1-2 kere destek alıyorum. Ne alttan ne üstten gaz problemimiz de yok. Ama 3 saate yakın oturmaktan mahvoldum açıkcası. Bırakın bişeyler yapmayı insanı ihtiyaçlarımı gideremiyorum. Başına gelen; bebeği böyle olan var mı? Ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum yoksa bu normal mi?