Bebeğim 1 buçuk aylık, hastanede ilk gün ebenin direkt silikon uca yönlendirmesiyle kendimi silikon uçla emzirirken buldum. Şu an bıraktırmaya çalışıyorum beni aşırı zorluyor sterilizasyonu, gece gece çocuk ağlarken silikon aramak.. Bazen mememi tutuyor 1-2 dk emdikten sonra farkedip bırakıyor. Kısacık emmesi bile bebeğimde ufak da olsa bi ışık olduğunu düşünüp kendimi motive ediyorum. Nasıl bıraktırabilirim silikonu? Önce silikonla verip çekip mememi verdiğimde fark edip asla almıyor memeyi 🙁