Ve kontrol için doktora götürdüm idrar tahlili ve kültürü alındı , idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik yazdı vermedim çünkü ateş ,kusma ,ishal ve en önemli belirti idrarda koku hiçbir rahatsızlığı yoktu sonra özel kliniğe gittik orda aynı tahliller yapıldı tertemiz çıktı hiçbir sorun yokmuş. Doktorunuzdan emin olun çünkü tedavileri farklı oluyor 👍🏻