canselgul Kızlar benjm bebeğimin süt alerjisi varmış hiç durmuyordu.mama verdiler ama içmiyor bugün götürdüm içmiyor dedim karışım yap öyle ver dedi nasil yapabilirim hiç başına gelen var mı bu durumda neler yapılabiliriz
Arlmtl canselgul merhabalar hangi mamayı veriyorsunuz bebeğiniz kaç Aylık ben aylarca içine pekmez koyup verdim doktor önerisi ile o şekilde yedi sizde danışın doktorumuza
oykudefne canselgul evolviarp1 kullanyoruz tek sıkıntısı kabızlık yaptı bebeğimde onun dışında iyi.doktor rapor olarak yazıyor devlet karşılıyor istanbulda Anadolu yakasında medicalpark hastanesinde Emre akkaleye gitmenizi tavsiye ederim çok ilgili
canselgul oykudefne çok güzel de Balıkesirdeyim Havran ilcesindeyim burdaki imkanlar kısıtlı 🙂yine de teşekkürler ederim
Arlmtl canselgul Alerji mamalarının içinde tadı en kötü olan o maalesef bizim ki pekmezle bile yememişti neocate kullanıyoruz bizde