mommandboy oğlum 3buçuk aylık, yarın sünnet oluyor. Sünnet sonrası için özellikle dikkat ettiğiniz şeyler nelerdi, nasıl çabuk toparlar?🫠
mommandboy ardensss çok şükür sünnet anı güzel geçti yani uyuşuk olduğu için anlamadı o yüzden ağlamadı ama uyuşukluk geçtikten sonra ara ara ağlamalar oluyor o da normal tabii özellikle ilk gece🥹 ağrı kesici şurupla destekliyoruz inşallah güzel atlatırız 1-2 geceyi. sizin durumunuz nasıl?🥹
ardensss mommandboy bizimde aynı şekilde 16:00 da yaptırdık ilkten anlamadı tabi ki ama etkisi geçmeye başlayınca içli içli ağlıyor 🥹 hemen geçsin istiyorum birkaç gün içim gidiyor 🥰 çok şükür ama sorunsuz atlattık