Dogum yapali 64 gun oldu.lohusa akintim 38.gun bitti.hala adet olmadim ama iki gune veya uc gune bir veya 1 haftaya leke tarzi akintim geliyor kahverengi peceteye silince kirmizi gibi de oluyor.Bir iki gun bu sekilde oluyor sonra normal akintiya dönüyor sari renkte.boyle olan var mi normal mi bu durum acaba