taa ortalama bebekler bu ayda boyu kaç oluyor onu merak ediyorum genelleme. İstisnalar hariç zaten yorum yapanlar bizde kisayiz ondan diye de yazabilirler. Biraz içimi rahatlatmak istedim. Ben 1.67 eşimde 1.80 doktorum boyu uzun demişti oglum için ama persentil de neden öyle çıktı anlamadım şuan uzadi tabi 78 cm gibi ama kafama takıldı. Kıyaslama yapmıyorum her bebeğin gelişimi tabiki de farklı sadece biraz morel olur diye yorum bekliyorum