Merhaba arkadaşlar bebeğim 3500 doğdu daha sonra sütüm gelmedi ve 2. Günün sonunda 3200kg düştü. Mamaya başladım şimdi 32 günlüğüz mama ve sütümü sağıp veriyorum bazen emziriyorum. Yine aşırı değil sütüm. Şuan kilosu 5000kg 55cm biraz kilolu mamayı azalt dediler benimle aynı olanlar sizde durumlar nasıl?