Kızlar 2. Çocuğumu dünyaya getirdim Allah izin verirse bi daha çocuk sahibi olmak istemiyorum kontrol yöntemlerinden spiral düşünüyordum fakat onda da bebeğin döllenme ihtimali varmış yani spiral ya döllenmeyi engelliyor yada döllenmiş yumurtanın rahimde tutunmasını engelleyip bir miktar kanla dışarı atılmasını sağlıyormuş. Bu yöntem bi nevi bebek düşürmek gibi caiz kabul edilmiyor. Geri çekilme yöntemi de sağlam bir yöntem değil prezervatif de aynı şekilde siz nasıl bir korunma yöntemi uyguluyorsunuz? Kullandığınız yöntemin eksilerini de belirterek yazar mısınız