efecikgnr Kızlar nette neler neler yazıyor gogsum ağrıyor diye gitmiştim bu 32 çıkmış diğer sonuçların gayet güzel ama bu düşük çıkmış kalp damar tıkanıklığı diyor .
Aslicamm efecikgnr muhtemelen hareketsiz bi yaşam tarzınız var yukseltmek istiyosaniz yürüyüş/egzersiz tarzı bi şeyler yapmanız lazim
CeydaST efecikgnr hdl kolesterol. Ondan kaynaklandığını düşünmüyorum Hele ki onun yüksek olması daha kötü bir durum.
Aslicamm efecikgnr gün içi hareketten bahsetmiyorum illa çocukların peşinden koşuyoruz ev işleri vs oluyo ama benim dediğim daha çok spor gibi bi aktivite orta tempo yürüyüş bile olur
efecikgnr Aslicamm Leslie yapıyordum ama çocuğum durmuyor neyse damar olmasında yine ypim bari evin içinde bir saat o olur heralde demi
efecikgnr Yusufahlas yok gidemedim iki çocuğumda hasta olunca kaldı sizin kaç çıktı. ? Ne şikayetiniz vardı
Yusufahlas efecikgnr bende ritim bozukluğu var yıllardır bu aralar göğüste baskı ve düzensiz kalp atışı olunca gittim hdl kolestrol 51 çıkmış korktum açıkçası internette yazanlardan dolayı sormak istedim
efecikgnr Yusufahlas sinir 45 benimkinde sizinki iyi ozmn yüksek çıkması iyimis düşük çıkması sorun bilmiyorum vallah Dr bişey demedim size
Yusufahlas efecikgnr referans aralığı 65 benimki 51 çıkmış yani düşük sizinki gibi değişiyor demek ki referans aralıkları
efecikgnr Yusufahlas çok geçmiş olsun bende damar tikanikliligi dan korkuyorum inşallah değildir öyle birşey Dr bişey dedimi peki
Yusufahlas efecikgnr bugün gittim eko istedi şubat ayına randevu verdiler ama kan sonucu için randevu bulduğumda gitmeyi düşünüyorum inşallah kötü bişey yoktur benim de sizin de 🥺
CeydaST Yusufahlas ben tam tersi diye biliyorum ldl iyi kolesterol hdl kötü kolesterol diye hatırlıyorum