nilay1309 2-3 hafta hiç kucakta uyutmadım. Mayışınca gözleri hafif kapanıyordu direkt beşiğe koydum pışpış yaptım. Tabii çok zor bir süreçti çünkü bebeğim beşiğe koyar koymaz gözleri açıp ağlıyordu ve benim bebeğim bayağı ağlıyor sesi de biraz kalın ortalık kopuyordu😅 biraz pışpış yapıyordum sakinleşmeyince tekrar alıyordum emziriyordum mayışınca tekrar yatırıyordum ilk hafta zor geçti dediğim gibi. 2. Haftada artık beşiğe koyunca o kadsr ağlamadı. Pışpış yaptım uyudu ama 5 dakika sonra uyanıyordu. 3. Haftada da uyuma süresi 10-15 dakikaya geçti ama bende çok yoruldum beredeyse 1 haftadır upraştım dedim Allahtan kucakta uyumuyor beşiğe alıştı artık Bir aydır annemlerdeyim ayakta sallıyorum beşiğe koyuyorum. 2 saat uyuyordu 10 gündür. Ama bir haftadır uyku gerilemesi yaşıyoruz sanırım tam düzeldi dedim 1 hafta boyunca 10-15 dk uyudu. İki gündür 1 saat uyuyor uykusunu alıyor ama