klsgmz canım canımm tam istediğim bir postu açmışsın.Sorumu cevaplarsan şok mutlu olurum.Bebeğim 9.5 aylık desteksiz uyuyan uyku aralıkları vs uygun bir bebek kendi kendime uyku eğitimi
Verdim herşeyine dikkat ettim uyku programı vs olsun.Ama gece uyandığında nasıl uykuya döndüreceğimi bilmiyorum uykuya geçerken emzik ve ninni ile geçiyoruz ninniyi kapatmalı mıyım?Ve gece kalktığında nasıl uyutmalıyım?