Her mama her bebeğe iyi gelmiyor mesela biz 2 aydır hipp kullandık şimdi hipp combiotic kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım sizde deneyin büyük ihtimalle karın ağrısı var gaz yapmış da olabilir anne sütüne en yakın mamanın hipp olduğunu söylediler hastanede hemşireler, doktor da onu önerdi hipp combiotic deneyin iyi gelmezse yine değiştirin