Kızlar bebeğim 9 aylık. Uyku eğitimi vermiştim ve gece kesintisiz uyuyordu. 7 aylık olduğunda gece sürekli uyanmaya başladı bir süre sonra geçti. Gece 12 de rüya öğünü yaparsak sabaha kadar deliksiz uyuyordu. 2 haftadır yine geceleri bazen saatb başı bazen yarım saatte bir olacak şekilde ağlayarak uyanıyor. Ama bu açlık ağlması vs değil emziği alıp yatıyor. sağa sola dönerken bile sızlanarak dönüyor. Ateşi vs yok. Dişleri çok şişti altta 4 dişi de kabarmış çıkmak üzereler ama 2 hafta sürer mi bu? Gerçekten çok üzülüyorum gündüz aşırı keyifli ama gece durum tersine dönüyor.