Tubay- merhaba benim oğlumda doğdu doğalı öyleydi devlet hastanesine kac defa götürdüm alerjik astım, boğaz enfeksiyonu, bronşit felan var dediler hatta.O yüzden antibiyotik verdiler maalesef 2 defa kullandım.İlaclarla geçmeyince özel hastaneye götürdüm.Daha doktora anlatırken laringomalazi var dedi.Sonrasi tanı koyuldu gerçekten de var.
Sizde olacak diye birşey demiyorum ama bu hastalıgi bilin gittiğinizde sorun doktora.Eger öyleyse 1 2 yasına kadar kendiliğinden geçiyor.Herhangi bir ilaç tedavisi yoktur.İnsallah yoktur sizde