Alfa_Mom Kızlar ACİLİN den yardıma ihtiyacım var oğlumun bu hafta doğum günü var ve sizce bu kıyafet olur mu konsepti kahverengi’li sütlü kahveli felan asla o renk kostüm bulamadım sizce bu nasıl sizinde bebeğinizin giydiği kahve tonlu kıyafetler varsa model olarak atar mısınız lütfen
Zamnsz Alfa_Mom 1 yas icin cok uygun degil gibime geldi 6 aylik gibi benim yok malesef bi konsept belileyip ona gore yapiyoruz hic kahveli bi konsept olmadi bizde 😮💨 guzel yaslari olsun insallah❤️❤️
LadyGaddar Alfa_Mom Yeni doğanlara yada 6 ay çekimlerine bu tarz giydiriyorlar Aynı renk kombin bence kolay bulursun krem pantolon beyaz gömlek krem renk pantolon askısı olabilir
Alfa_Mom uykusuzanne__ çok bebeksi geldi gözüme yani 6-7 aylık gibi ama yinede bilemedim başka bir şey bulamıyorum
Kontes0011 Olur bence güzel. Ama krem askılı pantolon gömlek papyon da güzel olur. Yaşadığını yerde hava serinse bunun altına ne giydireceksiniz
Alfa_Mom Kontes0011 hayır serin değil aksine havalar hala sıcak burda birde evin içinde olacağımız için soğuk olmaz. Aslında pek içime sinmedi ama başka bi şey bulamıyorum
Alfa_Mom Zamnsz çok teşekkür ederim benimde içime sinmedi ama başka bi şey bulamıyorum sanırım konsept rengini yanlış tercih ettim
asennaa 1 ay kadar önce bi akrabam bana hediye kıyafet almıştı, tam 1 yaşında giyebileceği büyüklükteydi. Kahverengi tonlarıydı gömleği pantolonu papyonuyla filan, civildendi bi oraya da bakın isterseniz
papatya__ Alfa_Mom esin beyaz tişört ve kot giyer sizde mavi ve beyaz giyer siniz yada salopet falan acık mısınız