selam kızlar kızım 18aylık ve emzik bıraktık çok şükür 😂 normalde sadece uykaua dalarken kullanıyorduk ve çok nadir uykuda emiyordu ama son zamanlarda gün içindede sürekli ağzıma almaya başladı ve git gider artırıyordu, bende dur demenin zamank geldi dedim bi anlık kriz anında gidip ucunu üçgen şeklinde kestim, videoları görmüşsünüz mutlaka ama kızımın hiç umrunda olmadı hiçbişey yokmuş gibi devam etti emmeye 😂 tabi ben yine krizlerdeyim, daha sonra ucunu komple kestim sadece birazcık kaldı dipte o şekilde verdim, o zamanda ememedi ama sadece ağzında tutmaya başladı 😂 tam bir inat. Ama ağzında tutmaktan yorulduğu için sürekli düşüyordu sonra istemedi, ilk gece uyurken biraz istedi ama pışpışladım su verdim uyudu, ikinci gün gün içinde hiç istemedi gece 1kere mızmızlandı, 3.gün tamamen bitti ben şok 😂 bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim 😀 bugün 5.gün, bugüne kadar geceleri bir ya da maz 2kez mızmızlanmıştı ama dün gece çok güzel uyuduk, bırakmayı düşünenlere fikir olsun diye yazıyorum korkmayın yılmayın tabiki her bebek aynı değil , hepimize kolay gelsiin 🌸