Bebeğim genellikle ya sağına ya da soluna dönük yatıyor. Yaklaşık 1 aydır bebeğimin göbeğinin sağ veya sol tarafı hep çiş oluyor. Gece 2 kere üst değiştiriyorum. Bezi tam uygun. Hatta birde külot bez deneyeyim dedim gece yine karnına kadar çişti. Ve bezi bomboş. Sıvı sadece sağı veya solunda. Nevresim yıkıyorum kaç gündür. Sorun nedir acaba. Özellikle çok düzgün bezliyorum sorunu bulmak için :) yok yine dışarı çiş yapıyor. Utanmasam 2 bez takıcam 😂