Lalaaa Kızlar sabah kalkıyorum 8 gibi bazen 9 tek bakıyorum çocuğuma yeni ayaklanıyor gece 2 kere uyanıyo uykumu alamıyorum galiba halsiz kalıyorum gün içinde sizde de var mı ya dışarı çıkmaya halim kalmıyo