Merhabalar hanımlar nasılsınız?
23 aylık olacak bir kızım var kasımda 2 yaşına girecek. Çoğu çocukta olduğu gibi benim kızımdada inatlaşmalar istediğini ağlayarak bağırarak yaptırmalar var. Bunların normal olduğunun çok farkındayım. Sadece nasıl davranacağımı bilmiyorum. Bazen yapmaması gereken birşeyi güzelce anlatıyorum bir kaç kez fakat ağlamaya bağırmaya devam ettiğinde kendimi ona bağırırken ve istediğini verirken buluyorum. Ağlasada net olmam gerekiyor biliyorum fakat iş gerçek hayatta öyle olmuyormuş onu anladım. Sizler neler yapıyorsunuz böyle durumlarla nasıl başa çıkıyorsunuz tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim 🙏🏼🥲