daisyyy Bence eşiniz değil, siz istiyorsunuz.☺️ Eğer yaparsanız bu ışıltılı hayatı siz seçmiş olacaksınız.😂 Bebeğiniz daha küçük değil mi? Benim kızım 28 aylık, 15 aylık civarını düşündüğümde gerçekten hayat çok zordu. Kendime asla vakit ayıramıyordum. Şöyle bir gerçek var ki, erkek ne kadar yardım ederse etsin olan kadına oluyor. Kadınlar yoruluyor, bunalıyor. Bence kendinize biraz zaman tanıyın, BEBEĞİNİZLE ilgilenin ve keyfini çıkarın. 2 yaş sendromuna, yeni doğan bebekte eklenince çokta kolay olmayacak sizin için.