kzynannsi 1 haft sonra bebeğim 4 aylık oluyor kan demir ilacı veriyorlarmış damla şeklinde sağlık ocağında, kullanan var mı onların verdiğini mi kullanmam gerekiyor yoksa önerdiğiniz başka bişey var mı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında anneler ?
simseklivekalpli kzynannsi yerine bestiron kullanabilirsiniz. Ben kullanmadım 1 yaş kontrolünde demiri de güzel geldi.
anneann kzynannsi sağlık ocağınin verdiğini almayın kullanmayın içeriği çok kötü ve dişlerde leke bırakıyor bestiron kullanın