8aylık oğlum gece iki kere uyanıp mama içiyo 90cc sizce alıskanlık mı yoksa acıkır mı
Benim de oğlum 9 buçuk aylık gece 4 kere kalkıp içer bence açlık değil tamamen alışkanlık