Tugba5834 alpbebekvemerve bende oldum bugün çok şükür 😅Allah olmayanlara versin inşallah bana daha verme Allahım nolur 😂
alpbebekvemerve Tugba5834 ay Allahım senin gücüne gitmesin ama banada şöyle bi 3 sene daha vermezsen daha iyi olur 😂 ama Allahım tabi en iyisini sen bilirsin işine karışmak gibi olmasın😂😂
Fyznr0604 Tugba5834 ay darısı bana ya🥹 dört gün gecikti benimde. Normalde de gecikir miydi sizin. Yoksa düzenli miydi. Bide gecikme nedeniniz ne oldu sizce. Ben tüm ihtimalleri düşünmeye birleştirmeye çalışıyorum da🤦🏽♀️
Tugba5834 Fyznr0604 normalde bu kadar olmazsı en fazla 2 gün bence emzirmedende kaynaklı olabilir herkes havadanda olabilir demiş ben bide stres yaptım acaba mı diye