Kızlar ben artık bittim. Uyumlu beni yorumuyor dediğim kızım gitti bambaska cocuk geldi. Ne yemek yemek, ne uyku uyumak hic bişey yok . Hep uykuyla inat halinde gercekten bu kadar az uyku kendisine nasıl yetiyor anlamıyorum.
Yetmiyor ki hep huysuz halde. Ve eskiden tualetini kendi başına yapan cocuk oyun oynarken bile tek durmuyor, her saniye dipdibeyiz , ben iş yaparken tatlı tatlı duran cocuk suan anne otur benle oyna şu bu asla isteği bitmiyor . Ki etkinlik saatimiz ilgi alaka full onda . Ne yapacağım bana akıl verin 1 ay sonra kardeşi de doğacak hazırız derken 2 hafta da bambaska bir sey oldu ya😥😥😥 hamilelik zaten beni bitiriyoru du şuan mahvolmus haldeyim bu süreç sendrom ne zamana biter