13 aylık kızım vae yapma dediğim ne varsa yapıyor güzellikle söylüyorum kibarca söylüyorum rica ediyorum nette ne yazıyorsa yapıyorum yine de yapıyor artık tahammül seviyem 0 ve bağırıyorum bu sefer sessizleşiyor korkuyor ama deli olcam nerde zarar varsa ona gidiyor 🙂↕️