EzgiOduncuoglu
Ne kararsızlığı hayatımızda hep var olan bı hastalık en yakını kaedeşim olmuştu küçükken 2 ay hastanede de yattı eşimın dayısı bebekken bu hastalıktan ölmüş daha gecen sene teyzemın oğlı bıtap düştü bu hastalıktan ben oğluma yaptırdım şimdi de kızma yaptrıyorum 3 ayllkken oldu bı diğeri 5. Ayımızda inşallah agızdan verılıyo ateş olmuyo huzursulkta olmuyo öle ha aşıyı yaptırnca hasta olmuyo mu olabilir tabi ama daha hafif atlatıyo bebeğiinize en büyük iyilik olur düşünmeyın yaptrın