faziletthr 100lük izotonik alabilirsiniz eczaneden direk enjektörle 2 ml ile burnuna sıkabilirsiniz. Ya da direk flakon şeklinde burun izontonikleri satılıyor tek kullanımlık onlardan da kullanabilirsiniz. Sonrasında aspiratör ile çekme yaparsanız da gayet güzel burnu açılır. Yalnız size tavsiyem günde 2 kereden fazla yapmayın. Ve mecburiyet haricinde de yapmayın 💐 tazyikle burna giden şu orta kulak iltihabına yol açabiliyor, ayrıca aşiret işlemi sık tekrarlanınca burun mukozası zedelenebiliyor 🌸