210624 biz 54 günlüğüz. Yaklaşık 20 gündür de meme+mama olarak gidiyoruz. Son 2 gündür bir gaz sancısı var ama atak mı yaşıyor yoksa mamadan mı emin değilim, öncesinde hiç sorun yaşamadım çünkü. Doğduğunda yoğun bakımda da 10 gün boyunca bu mamayı verdiler. 2 haftada 500-600 gr aldırdı bize.