Bebeğim 7 aylık şuanda. Düzeltilmiş ayı 5.5 aylık. Erken doğum yaptığım için.
Günün neredeyse sadece 6 saati uyanık.
Bu sabah 6da uyanıp mamasını içip geri uyudu. Arkasına Sabah 10.30 da uyandı hatta ben uyandırdım artık. 12de de geri uyudu.
Öğlen uykuları 1-3 saat arası değişiyor.
Bu durum normal mi? Korkutmaya başladı artık fazla uyuması.